W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Sposób przyjmowania i załatwiania spraw

Informacje ogólne

  • ul. Torowa 40, 88-100 Inowrocław
  • centrala: 523541111, fax: 523541101
  • e-mail: sekretariat@zec.inowroclaw.pl
  • strona internetowa: www.zec.inowroclaw.pl
  • Regon: 091580660
  • NIP: 556-080-07-96
  • KRS: 0000114188
  • Konto bankowe: Bank Millennium S.A.
    Nr: 16116022020000000259531485
  • Godziny pracy pracowników administracyjnych od poniedziałku do piątku w godzinach od 700 do godziny 1500

Sposób przyjmowania i załatwiania spraw

  1. Zarząd Spółki - po wcześniejszym umówieniu się, ostatnia środa miesiąca od godziny 900 do godziny 1300. Na piśmie do Sekretariatu od poniedziałku do piątku od godziny 700 do godziny 1500.
    • Piotr Pawlak-Prezes Zarządu Dyrektor
    • Marek Paszkiewicz-Członek Zarządu Dyrektor
    • Agnieszka Raczkowska-Członek Zarządu Główna Księgowa
  2. Dział Sprzedaży i Obsługi Klienta-od poniedziałku do piątku (z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy) od godziny 700 do godziny 1500.
  3. Dyspozytor zmianowy (sprawy związane z awarią, brakiem centralnego ogrzewania, ciepłej wody)-całodobowo.

Powiadom znajomego